dinsdag 22 juni 2010

Game over....

Jep, ik ga stoppen, ik vind deze blog bijhouden niet leuk meer,
en weet ook niks meer om over te posten.
Een tijdje geleden heb ik al mijn foto´s verwijderd, zodat ik anoniem was,
en dat vind ik een blog meteen ook minder leuk maken, ik verwijder mn blog niet, want de mensen die ik volg, wil ik zo makkelijk blijven volgen.

ik ben wel bezig met een andere blog, maar ik wil die eerst perfectemundo hebben, voordat ik er reclame voor ga maken, of ook echt iets mee doe.
Ik wil namelijk ook echt iets te vertellen hebben, zodat anderen er ook iets aan kunnen hebben, mijn blog regelmatig bezoeken, en dat ik er echt plezier in heb en regelmatig update.
Zodra ik er blij mee ben, en er weer super veel tijd in kan steken, laat ik het
hier weten!

Bedankt voor de mensen die me wel volgden, en ik blijf jullie blogs zeker bekijken,
dus niet getreurd,en maybe tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten